Jak nakupovat

Vaše zboží si u nás můžete objednat a zakoupit hned několika způsoby

 

  • Výdejní místo: Palackého 3145/41, Jablonec nad Nisou, 46601

    Palác Jablonex - na křižovatce ulic Riegerova a Palackého.
    Po-Pá 12.00 - 15.30 (pouze po předchozí domluvě).


    Výdejní místo e-shopu najdete tady:
    mapa výdejního místa - Xeropap.cz

  • Telefonické objednávky a poradna:   +420 774 598 518
    Objednávejte v pracovní dny mezi 8.00-16.00 hod.
    Výhodné pro již registrované zákazníky.

  • Emailem:  info@xeropap.cz
    Objednávku zboží nám zašlete emailem včetně dodací (fakturační) adresy a kontaktních údajů. 

    Potvrzení objednávky a termín dodání Vám odešleme emailem. 
    Výhodné pro již registrované zákazníky - kvůli telefonickému nahlášení fakturačních údajů.
  • Online:  www.xeropap.cz
    Zboží můžete objednávat nonstop 24 hodin denně.
    Vybrané zboží vložte do košíku, vyplníte Vaši dodací (fakturační) adresu a kontaktní údaje.
    Možnost přihlášení přes Facebook i Google+.
    Potvrzení objednávky Vám odešleme emailem.
    Formulář objednávky neslouží k registraci, ale k určení místa dodání zboží

Registrace v našem obchodě NENÍ NUTNÁ

  • Rychlost dodání - zboží expedujeme do 48 hodin od přijetí objednávky.
  • O stavu vyřízení objednávky jste informování emailem.
  • V případě způsobu úhrady "převodem", odesíláme po přijetí platby na bankovní účet dodavatele.

 Bonusy k objednávce

  • ke každému nákupu něco navíc.
  • dárek k Vaší objednávce již od 1250 Kč bez DPH.
  • aktuální dárkový bonus se zobrazí v košíku se zbožím.

Doprava

Zboží je doručováno přepravní společností Geis

Pro objednávky 0,- až 1990,-  částka: 99,- Kč ( včetně DPH).
Pro objednávky nad 1990,- Kč vč. DPH je DOPRAVA ZDARMA.

Zboží na dobírku je účtováno doběrečné ve výši : 26,- Kč ( včetně DPH).
Dobírku PPL lze hradit v hotovosti nebo platební kartou přes terminál u řidiče.

Maximální hmotnost zásilky je 25 kg.

U zásilek s celkovou hmotností nad 25 kg nebo při celkovém obvodu zásilky větším než 250 cm, bude zásilka rozdělena do dvou či více balíků. Cena přepravy se v takovém případě bude násobit počtem balíků.

Např.  Zásilka o hmotnosti 50kg = 2 x balík 25kg = 2 x 99 Kč za celkovou zásilku.


Jak vyhledat zboží

Pro snadné prohlížení a vyhledávání zboží jsou zde následující způsoby vyhledávání.

Našeptávač zboží
Po vložení alespon 3 znaků Vám systém nabídne všechny produkty, které tyto znaky obsahují.

Postupné vyhledání pomocí kategorií v levé liště obchodu.

Položky jsou rozděleny do základních kategorií. Po kliknutí na pole příslušné kategorie se zobrazí všechny položky celé kategorie.
Další položky kategorie můžete zobrazit kliknutím na pole jednotlivých podkategorií a na konci každé stránky listovat pomocí modrého tlačítka "další" v podobě šipky.

Full-textové vyhledání.
V levé horní části lišty obchodu je prázné pole s nadpisem "Hledat". Po vyplnění hledaného názvu či produktu stiskněte zelené tlačítko s šipkami. Následně se zobrazí výrobky vyhovující zadanému hledání.
Příklad: pro vyhledání např. sešívačky RAPID použijte některé z následujících slov: sešívač, sešívačka, sešívač SAX, sešívačka SAX, atd.

Výběr a vložení zboží do košíku

Výběr provedete v kategorii zboží nebo pomocí vyhledávání.
Vybraný produkt si pomocí modrého tlačítka " DO KOŠÍKU " vložte do nákupního košíku v požadovaném množství kusů.
Množství kusů lze měnit přímo v nákupním košíku.

Dodací a fakturační údaje zákazníka

Vyplňte požadované údaje do formuláře objednávky.
Pokud jste již registrovaný zákazník, údaje se vyplní automaticky.

Potvrzení a odeslání objednávky

Zkontrolujte si pečlivě zadané údaje pro doručení Vaší objednávky.
Pokud jste vše zkontrolovali a chcete pokračovat v objednání vybraného zboží, zaškrtněte nejprve souhlas s obchodními podmínkami a objednávku potvrďte.

Následně Vám na zadanou emailovou adresu přijde potvrzovací email s rekapitulací Vaší objednávky včetně fakturační a dodací adresy.
POZOR! Pokud by jste z jakéhokoliv důvodu neobdrželi potvrzovací email do Vaší emailové schránky, kontaktujte nás na tel. 774 598 518.

Nejčastější důvody chybějícího potvrzení objednávky:

  • plná emailová schránka zákazníka
  • ochrana serveru proti nevyžádané poště

Registrovaný zákazník můžete sledovat stav své objednávky po přihlášení do e-shopu.

O odeslání zásilky je zákazník informován emailem po předání zásilky přepravní společnosti. Zásilka je doručovánána následující pracovní den od potvrzení vyřízení objednávky.

Děkujeme za Váš čas, který jste tomuto návodu věnovali.

 

Tým Xeropap