Zkuste na obrázku najít leoparda ukrytého mezi skupinou žiraf. Pouze lidé s vysokou inteligencí mohou leoparda na obrázku najít do 7 sekund.
Zkopírovaný odkaz
Dokážete najít leoparda mezi žirafami za 7 sekund? / Koláž Glavred, foto: pixabay
Optické iluze jsou obvykle obrazy předmětu, kresby nebo osoby, které mění tvar a podobu, což zpochybňuje obvyklý způsob vnímání věcí mozkem. Často se tyto optické iluze stávají součástí psychoanalytického testu, protože osvětlují způsob vnímání věcí i úroveň vaší inteligence. Tentokrát jsme vám nabídli záludnou optickou iluzi, při níž máte na obrázku najít leoparda, který se skrývá mezi skupinou žiraf.
Dokážete najít leoparda mezi žirafami za 7 sekund? / Foto: Bright Side
Na obrázku výše je hádanka určená pro dospělé i děti. Na tomto optickém klamu vidíte skupinu žiraf stojících na poli. Někde uvnitř skupiny se však skrývá leopard. Tato zábavná hádanka vybízí diváky, aby skryté zvíře našli, a napovídá: „Někdo by měl žirafám říct, že se mezi nimi skrývá leopard,“ píše JagranJosh.
Nejtěžší částí této optické iluze je najít leoparda ukrytého uvnitř skupiny žiraf. U tohoto obrázku se tisíce dospělých škrábaly na zátylku a snažily se odhalit leoparda ukrytého uvnitř obrázku. Tento obrázek optické iluze je dalším zajímavým způsobem, jak otestovat své IQ. Dobrým způsobem, jak zjistit úroveň svého IQ, je však skutečný IQ test.
Dokázali jste rozpoznat skrytého leoparda za 7 sekund? Podívejte se pozorně na tento obrázek optické iluze a pokuste se najít leoparda mezi žirafami. Může se to zdát jako příliš těžký úkol, ale pokud se podíváte na tlamu zvířete na levé straně obrázku, budete schopni skrytého leoparda spatřit. Tlama a tlapy leoparda byly zamaskovány tělem žiraf.
Pro vaše pohodlí jsme skrytého leoparda na obrázku níže zvýraznili:
Správná odpověď / foto: Bright Side
Tvrdí se, že pokud dokážete identifikovat skrytého leoparda ve skupině žiraf na snímku za pouhých 7 sekund, může to být známkou vaší mimořádné inteligence. Studie prokázaly, že čím více budete trénovat svůj mozek řešením složitých hádanek, tím budete chytřejší.
Optické iluze se snaží poskytnout fascinující vhled do fungování našeho mozku. Určité kombinace barev, světla a vzorů často dokážou oklamat náš mozek, aby vizuálně vnímal něco, co tam není.
Pokud se vám tato optická iluze líbila, vyzkoušejte další. Zkuste mezi banány na obrázku najít hada. Lidé s vysokým IQ ho obvykle najdou za méně než 5 sekund.
Tento optický klam je skutečnou zkouškou zrakové ostrosti a pozornosti. Pouze osoby s výjimečnou ostrostí zraku budou schopny rozpoznat psa mezi medvědy.
Mohlo by vás zajímat:
Pokud si všimnete chyby, zvýrazněte potřebný text a stisknutím Ctrl+Enter informujte redakci.
I když se považujete za velmi pozorné, neměli byste
Spravovat Souhlas
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.